Онлайн консультації керівників і власників салонів краси і спа центрів

Онлайн консультації керівників і власників салонів краси і спа центрів 

 
Програма курсу керівників підприємства індустрії краси
1. Аналіз ринку індустрії краси
 
1.1. Сегменти ринку. Який тип, вид і клас підприємства підходить саме Вам.
 
1.2. Вивчення та аналіз конкурентного середовища. Як перемогти конкурента і зайняти свою нішу на ринку індустрії краси.
 
1.3. Вибір концепції. Родзинка Вашого салону.
 
2. Законодавство в індустрії краси:
 
2.1. Реєстрація підприємства: СПД або ТОВ?
 
2.2. Створення підприємства: необхідні документи. Як врахувати всі вимоги: Закони, постанови, Державні санітарні правила і норми для перукарень різних типів, Державні стандарти ..
 
3. Бізнес-план і фінансово-економічні показники салону краси.
 
3.1.Техніко-економічне обгрунтування (ТЕО) бізнесу.
 
3.2. Визначення і розрахунки основних економічних параметрів бізнесу, собівартість послуг.
 
3.3. Прогноз пропускної здатності салону і реальне завантаження робочих місць.
 
3.4. Дохідна частина від продажу послуг і товарів магазину.
 
3.5. Постійні і змінні витрати.
 
3.6. Бізнес-прогноз:
 
Як сформувати бюджет?
Як спрогнозувати рух грошових коштів?
Вихід на режим самоокупності (точка беззбитковості).
Досягнення планових доходів.
Термін окупності (повернення інвестицій).
4. Основи проектування салону краси.
 
4.1. Підбір приміщення і вимоги до нього.
 
4.2. Дизайн-проект підприємства.
 
4.3. Створення проекту, етапи та основні аспекти.
 
4.4. Типові помилки дизайн-проектів і як їх уникнути.
 
5. Планування діяльності за видами послуг. Базове оснащення кабінетів обладнанням.
 
5.1. Групи виробників устаткування.
 
5.2. Оснащення обладнанням:
 
Косметологічний кабінет (догляд по обличчю).
Косметологічний кабінет (догляд за тілом).
Манікюрний кабінет.
Педикюрний кабінет.
Перукарський кабінет.
Солярій.
6. Вибір косметики для салону краси. Стандарти роботи косметолога з клієнтом.
 
6.1. Правила вибору професійної косметики.
 
6.2. Специфіка цін.
 
6.3. Як вибрати постачальника.
 
6.4. Управління складом салонної і домашньої лінії косметики для салону краси.
 
7. Маркетингова стратегія просування підприємства індустрії краси.
 
7.1. Маркетингова стратегія.
 
Аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища.
SWOT аналіз продукту.
Сегментування. За якими критеріями проводиться сегментація.
Позиціонування. Види позиціонування.
Матриця управління портфелем послуг.
Цінності. Процес створення цінностей. Рівень пропозиції цінностей.
Робота з клієнтською базою.
Диференціація. Точки диференціації.
Маркетингові 4p: product, price, place, promo.
7.2. Практичні рекомендації та хитрості маркетингу для ПІК.
 
7.3. Розбір типових помилок при відкритті ПІК.
 
Рейтинг «найпопулярніших» помилок керівників ПІК і як їх уникнути.
Причини нерентабельність ПІК.
8. Особливості реклами. Ефективна реклама для ПІК.
 
Види реклами: радіо і телебачення, наружка, преса, інтернет, виставки. PR, паблісіті, спонсоринг.
Типові помилки при використанні реклами.
Партизанський маркетинг.
Роль музики, запахів і інших факторів у підвищенні продажів.
Телевізор і журнали в салоні краси: бути чи не бути?
 
9. Маркетингова математика.
 
Маржинальний прибуток і рентабельність;
Розрахунок точки беззбитковості.
10. Побудова системи продажів послуг і супутніх товарів.
 
10.1. Алгоритм побудови системи продажів в салоні від дзвінка клієнта до повторного запису на обслуговування.
 
10.2.Етапи продажу.
 
10.3 Планування продажів. «Воронка продажів».
 
11. Побудова системи управління персоналом на підприємстві.
 
11.1. Система управління персоналом на підприємстві, її мета і завдання.
 
11.2. Основні складові системи управління HR на підприємстві.
 
12. Перевірки підприємств індустрії краси.
 
12.1. Види перевірок.
 
12.2. Перевіряючі і їхні права.
 
12.3. Вимоги контролюючих та наглядових органів.
 
12.4. Алгоритм дій персоналу салону при проведенні перевірки
 
13. Формування кадрової політики в галузі управління персоналом (з урахуванням специфіки бізнесу):
 
Принципи кадрової політики підприємства;
Побудова організаційної структури;
Опис посад та складання посадових обов'язків;
Формування вимог до посади і кандидату для підбору персоналу;
Шляхи і канали пошуку, залучення нових співробітників.
Принципи роботи з підбору персоналу. Проведення співбесіди та відбір кандидата;
Планування роботи співробітникам на період випробувального терміну;
Мотивація і демотивація персоналу;
Як оцінити якість роботи персоналу (атестація);
Розвиток персоналу. Адаптація, навчання і підвищення кваліфікації.
14. Принципи побудови корпоративної культури. Стосунки:
 
керівництва компанії до співробітників;
співробітників до компанії;
між співробітниками;
співробітника до клієнта компанії.
15. Організація роботи підприємства індустрії краси.
 
15.1. Робота адміністратора, його основні завдання.
 
15.2. Стандарти обслуговування.
 
15.3. Регламент внутрішніх відносин.
 
15.4. Звітна документація.
 
15.5. Документація контролюючих органів.
 
15.6. Запобігання фінансової нечесності співробітників. Управління складом.
 
15.7. Контроль якості послуг.
 
16. Собівартість. Політика та моделі ціноутворення.
 
16.1. Розрахунок точки беззбитковості.
 
16.2. Розрахунок собівартості послуг.
 
16.3. Фактори що впливають на цінову політику.
 
16.4. Цінові стратегії.
 
16.5. Питання побудови прайс-листа, ціноутворення та аналіз рентабельності
 
17. Розрахунок заробітної плати співробітникам.
 
18. Ідеальний керівник: міф чи реальність? Етапи розвитку компанії.
 
18.1. Особиста ефективність керівника (самостійна обробка).
 
18.2. Керівник як лідер і як менеджер.
 
18.3. Код (PAEI).
 
19. Типологія клієнтів
 
описи типів;
спосіб комунікації з різними типажами;
побудова рекламної кампанії з урахуванням різних типів;
оптимальні принципи продажу для кожного типу;
тест "ОПАЗ" для визначення власного типажу.
19.1. Рішення задач керівника салону за принципом "Кільце менеждмента".
 
20. СПА-послуги. Філософія СПА. Типи. Обсяг вкладень. Формування оптимального набору спа-послуг для салону краси.
 
20.1. Що таке СПА - огляд і прогнози розвитку.
 
20.2. СПА Вашої мрії - складання оптимального набору СПА-послуг для Вашого салону (Практичне заняття).
 
20.3. Особливості споживання СПА-послуг - як знайти і залучити свого клієнта.
 
20.4. Персонал в СПА - як підібрати свою команду.
 
20.5. Значення керівника в бізнесі - як управляти бізнесом і отримувати від цього задоволення.
 
20.6. Господині на замітку - новинки та вдалі рішення у світовій індустрії СПА.
 
21. Автоматизація салону краси. Програмне забезпечення Beauty Pro.
 
NEW! 5-й день - практичні заняття з бізнес-кейсами та діловими іграми.
Час занять: 10-00 - 15-00
 
У програму практики входить: вирішення конкретних бізнес-кейсів з практики бізнесу індустрії краси.
 
Практикум. Ділові ігри.
 
1.Конфліктние ситуації та ефективні прийоми їх вирішення:
 
конфлікт з клієнтом (складний клієнт, незадоволений клієнт, просить знижку);
конфлікт з персоналом (підвищіть зарплату, конфлікт між майстром та адміністратором, інтерв'ю з кандидатом);
факт крадіжки.
2. Маніпуляції:
 
види і ознаки маніпуляцій;
способи уникнення та припинення маніпуляцій.
3. Емоційне вигоряння:
 
тест на емоційне вигорання;
практичні методи емоційного відновлення.
4. Розвиток досвіду планування та обліку ресурсів.
 
Гра «Будиночки».
 
1. Розвиток досвіду ведення ділових переговорів.
 
Гра «Переговори».
 
Курс допомагає побачити - ДЕ Ваші гроші! Для відкриваються і для діючих салонів.
 
Видається заготівля проекту, необхідні Ваші дані.

095 652 66 66