Етапи створення фітнес клубу

Етапи створення фітнес клубу

 
 
Ринок фітнес послуг з оцінки фахівців , на сьогодні є перспективним і активно формується . Якщо проаналізувати високі показники рентабельності даного бізнесу , можна прийти до висновку , що у бізнесу фітнес індустрії велике майбутнє , і він довгий час ще буде цікавий гравцям ринку і великим інвесторам .
Створення фітнес клубу має включати в себе багато етапів , які необхідно і обов'язково враховувати при відкритті нового фітнес клубу.
Для прийняття , яких або управлінських рішень в стратегії розвитку фітнес клубу повинні бути використані результати маркетингового дослідження:
- Розрахунок рівнів прибутковості операцій ;
- Оцінка допустимих обсягів продажів ;
- Способи конкурентної боротьби .
Маркетингове дослідження дасть повну картину принципового пристрою ринку , його тенденцій та обсягів , конкурентів , клієнтів , кінцевих споживачів і виявить обсяг і структуру ринку фітнес послуг у даному територіальному секторі.
На підставі наданих результатів маркетингового дослідження створюється концепція проекту , куди входять опис ключових параметрів клубу , необхідні дані для складання бізнес - плану та оцінки вкладень інвестицій .
Багато діючі фітнес клуби несуть великі збитки тільки з тієї причини , що мають велика кількість не ефективно запланованого приміщення. Тому один з важливих показників успішності фітнес клубу в майбутньому - грамотне архітектурно- планувальне рішення .
Дуже важливою частиною роботи при створенні фітнес клубу є вибір фітнес обладнання. Необхідно вибрати з величезного кількості обладнання , яке представлене на фітнес ринку , саме ті моделі обладнання , які б відповідали Вашої концепції клубу, і так само важливо зробити правильний вибір надійних постачальників .
Основний системний документ інвестиційного проекту - бізнес план . Будь-який бізнес -план повинен відображати і концепцію проекту , і комплектацію об'єкта , і витрати на будівництво , на рекламу і т.д.
У комплектацію об'єкта входить не тільки вибір фітнес обладнання, а й повна комплектація фітнес клубу до самих дрібниць , і тут важливо не помилитися і правильно зрозуміти, на яких речах слід заощадити , а на яких не можна.
Залежно від концепції фітнес клубу і територіального сектора розробляється основний пакет клубних карт. Пропоновані клубні карти , можна додавати або змінювати щодо сезону або рекламних акцій , але незмінним має бути основний пакет . Саме на основний пакет клубних карт спираються творці бізнес- плану, коли планують доходи .

Tags: фитнес, как открыть фитнес клуб, Тесты для персонала фитнес-клубов, атетация персонала фитнес клуб, Выбор новых работников фитнес-индустрии, Работа менеджера в фитнес-клубе, бизнес план фитнес клуб, Мотивация персонала в фитнес-индустрии, Автоматизация индустрии красоты и фитнеса, Фитнес и фитнес консалтинг, фитнесконсалтинг, Создание фитнес клуба и бизнес план фитнес клуба, Автоматизация фитнес-центров, управление фитнес клуб, Прибыльный фитнес клуб , рекламируем фитнес клуб в социальных сетях, Консультации фитнес директоров, Продажа и покупка салонов красоты , концепия фитнес клуб