Що ви дійсно продаєте?

Що ви дійсно продаєте?

Книжкова тиждень у нас виходить. Сьогодні замітка знову буде навіяна книгою - роботою Джеффрі Фокса «Як стати сильним конкурентом». Хоча в цілому книга не справила на мене враження, все ж у ній була одна цікава ідея. Поділюся її з вами.
Що ви продаєте насправді? Ви знаєте? А ви впевнені?
Після прочитання цього уривка з книги Фокса всі ваші сумніви зникнуть. Ви знайдете відповідь на це питання:
«Кожен співробітник компанії повинен розуміти, заради чого вона створена. Кожен повинен розуміти, якою справою він займається. Всі компанії існує для того, щоб знаходити і зберігати клієнтів, здатних приносити дохід.
Для цього потрібно надавати цим клієнтам те, що вони хочуть і що їм необхідно, по цінами, які покривають всі витрати компанії. Мотиви клієнтів - прагнення до комфорту, бажання позбутися від проблем або те й інше в певному поєднанні. Люди купують що-небудь тільки по цих двох причин.
Провідні компанії розуміють такий купівельний феномен. Вони пропонують клієнтам не товари та послуги, а певний результат. Великі продавці торгують тим, що отримує покупець в результаті придбання товару.
Rolex не продає час - Rolex продає статус.
Timex не продає статус - Timex продає час.
Titleis не продає м'ячі для гольфи - Titleist продає кращі результати гри.
Harley-Davidson не продає мотоцикли - Harley-Davidson продає індивідуалізм.
Pfizer не продає ліки - Pfizer продає здоров'я.
Якби Pfizer займалася торгівлею ліками, вона б не виробляла власні вакцини та сироватки і не набувала б активи компаній з інших галузей медицини. Кожен учений, що працює в Pfizer, і кожен її продавець знає, якою справою він зайнятий і для чого існує його компанія ».
А що продаєте ви? Це допоможе краще зрозуміти, як створити продає сайт. І що потрібно вашої цільової аудиторії. І, звичайно, створити УТП.